Stockholm

Dagen i Stockholm var hur bra som helst! Kalle kom och mötte mig på Centralstationen, och så gick vi direkt in på Lush - oväntat va? Haha... trots att expiditen gick oss på nerverna lyckades jag få med mig ett ansiktsserum därifrån, så jag var nöjd redan då ;)

 

Nöjdare skulle jag bli; vi kollade igenom utbudet på Weekday, åt frukost på Café La Rose (jag tror det heter så), och sedan följde en shoppingtur på bland annat Topshop och NK. Efter det tog vi bussen till söder där vi lunchade på en kinarestaurang. Sedan åkte vi tillbaka till... ehm... där vi var från början, och tillbringade lite tid inne på Akademibokhandeln och Urban Outfitters. Vi tog oss även en titt på anti-SD-demonstrationen på Sergels Torg på vägen tillbaka till stationen.

 

Jag vet inte var tiden tog vägen... Vi hann inte alls med allt vi ville göra, och jag var ändå där i tio timmar. Tiden går fort när man har roligt! Jag ser verkligen fram emot att han kommer och hälsar på mig här i Linköping - the blondes, reunited again :D

 

Idag fyller Kalle 20, så massa grattis till honom! Jag lovar att fira dig med både pompa och ståt nästa gång vi ses, haha ;)

 









Kommentarer
Postat av: K.

The awesomest of days! :D

2010-10-08 @ 00:53:18
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0