Lush-samlingen växer ytterligare

Idag kom äntligen sakerna jag och mamma beställde från Lush förra veckan! Vi beställde från den brittiska hemsidan eftersom utbudet är betydligt större där än på den svenska. Dessutom är priserna lägre, och frakten från England kostar konstigt nog nästan precis lika mycket som från Sverige. Här nedan har ni min del av beställningen:

Cynthia Sylvia Stout schampo, Okra balsam och två duschgeléer - Glögg och Narcotic

 

Snowcake tvål och Maple Taffy läppbalsam

Glögg, Snowcake och Maple Taffy är julprodukter och säljs endast på vintern, så gillar jag dem får jag antingen skynda mig att beställa fler eller vänta tills nästa år... the choices one has to make! Haha! Snowcake kan jag förresten redan nu säga att jag älskar; den doftar dessutom precis som min handkräm, Smitten, så de kommer att komplettera varann bra.

Okra och Narcotic är Retro Lush-produkter, dvs produkter de slutat sälja i butik, men som många tycker så mycket om att Lush har valt att börja tillverka dem igen. Narcotic måste för övrigt vara det mest hardcore duschtvålsnamnet nånsin... jag får i alla fall sköna rockstjärnevibbar ;)

Nähä, om jag skulle ta och plugga lite till, så kan jag hoppa in i duschen sen och testa resten av grejerna. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0