Graffiti Nails

Hello everyone! Jag lever, men mår inget vidare för tillfället. Jag har så satans ont i nacken att jag knappt vet vad jag ska ta mig till, så mitt humör är inte mycket att hänga i granen. Idag skruvade John bort armstöden från min skrivbordsstol - de har hindrat mig från att sitta bra, så förhoppningsvis kommer nackontet försvinna nu när de är borta!

 

Något jag kan passa på att nämna är att jag är måttligt imponerad av Isadoras Graffiti Nails-lack. Det ser snarare ut som svarta fläckar än som graffiti, men om man grundar med en stark färg tycker jag ändå att effekten blir helt ok. När jag var hemma i Vaggeryd testade jag att använda det över det gröna Mavala-lacket som jag skrev om för ett tag sedan, och det såg rent ut sagt förjävligt ut! Jag och mamma fick ett sånt himla skrattanfall när vi såg det... Men när jag grundade med ett illrött blev det desto bättre. Dock skulle jag aldrig köpa om graffiti-lacket. Det är överhypat helt enkelt.

 

Jag vet att en suddig webcam-bild inte är det bästa, men ungefär så ser det ut :)

 

Nähä, nu är det bäst att jag gör något annat med min tid. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mulvis

Det blir roligt med det röda under, eller någon annan ljus färg för att matcha någon tröja eller klänning!

2011-02-07 @ 20:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0