Söndag igen

Igår kväll såg vi, som sagt, The Town, men tror ni inte jag somnade halvvägs in i filmen? Jodå, det var precis vad jag gjorde. Nödvändigt för killarna att vänta på mig när jag ändå bara somnar... I fredags kväll lyckades jag dock hålla mig vaken genom hela filmen, och då såg vi Black Swan. Den filmen var den bästa jag sett på länge! Riktigt mörk och obehaglig... lite mindfuck... Se den!

Efter att ha sovit i närmare tolv timmar steg jag upp vid kvart i tolv idag. Jag åt frukost framför ett par avsnitt av Unga Mödrar Danmark, gjorde mig i ordning, tittade på x antal youtube-filmer, och sedan gjorde jag något storslaget - jag läste hela 30 sidor i Civilrätt-boken. Det tyckte jag var starkt gjort av mig, haha! Nej men tentan närmar sig, så det var bra att jag pluggade lite.

Jag och mamma beställde lite grejer från e.l.f. idag. För min del blev det en Mineral Infused Face Primer (det blir min tredje), samt ett Mineral 4 Piece Bamboo Brush Set. Jag hoppas verkligen att sakerna kommer redan nu i veckan, fast det händer ju att det tar längre tid än så när de skickas från England.

Jag lagade förresten linssoppa till middag till mig och John, enligt ett recept jag hittade här. Den blev riktigt lyckad faktiskt, så den kan jag rekommendera :)

Nu är det bäst jag går och lägger mig. Jag har en föreläsning vid tio imorgon (well, idag) som jag gärna vill kunna hålla mig vaken på. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0