Valentine's Day

Det där med att hålla sig vaken gick inget vidare... när mitt mobilalarm ringde tog jag mobilen, stängde av alarmet, och somnade med den i handen. Fail. Som tur var sov jag bara i 24 minuter innan jag vaknade igen (något panikslagen) så jag hann i tid till föreläsningen ändå.

Så, det är alltså Alla Hjärtans Dag idag. I Liverpool kunde man inte undgå att märka det, så mycket Valentine's Day-prylar som fanns överallt, men här skulle det nog kunna gå att missa. Här har vi inget firande planerat - det är först om en vecka vi slår på stort ;)

Nu ska jag göra något väldigt spännande, nämligen betala räkningar, och efter det blir det att sätta sig med Civilrätt-boken och överstrykningspennan igen. Hoppas jag kan hålla studiemotivationen vid liv ett par timmar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0