I väntan på soffan

IKEA ringde förra veckan och sade att vår soffa ska komma idag mellan 15 och 21 (- varför begränsa sig?). Tur att jag inte måste vara någon annanstans än här hemma idag då. Hoppas att den faktiskt kommer idag, och att allt är som det ska med den! Det hade inte direkt varit roligt att vänta i tre veckor på en soffa det är något fel på...

 

Ännu en knivskarp webcambild, haha ;)


Jag lyckades förresten väldigt bra med soppan. Själva soppan är gjord främst på broccoli och grönkål, och klicken i mitten är en röra av fetaost, kesella och basilika. Nu går jag runt här och känner mig som en mästerkock...

 


Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

ser riktigt grönt och nyttigt ut :D

2010-09-27 @ 21:12:31
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0