Äntligen feberfri

Yup, febern har precis lämnat mig och det var verkligen på tiden! Det blev bara värre efter att jag skrev förrförra inlägget här. För tre nätter sedan var det så illa att jag inte visste vad jag skulle ta mig till; jag frös så mycket att det gjorde ont, kallsvettades och kunde för allt i världen inte sova. Tur att John var här och tog hand om mig.

Så... den här dagen då? Den har faktiskt varit hyfsat bra, trots att jag sov mindre än fyra timmar i natt. Vid nio mötte jag gruppen på universitetet och arbetade med dem i några timmar. Vi ska presentera vårt arbete imorgon, och presentationerna ska filmas. That's right, med filmkamera! Sedan ska man kolla på sig själv och kommentera sitt framförande skriftligt. Oh, the joy! Jag håller tummarna för att det går som det ska.

Efter skolan tog jag bussen in till stan dit jag åkte för att kolla efter bastoppar och ear cuffs. Jag köpte ett långt svart linne och en grön tröja på H&M, och sedan gick jag till Glitter i jakt på ear cuffs, men de hade inga kvar. Är det inte typiskt att när något är omodernt kan man inte köpa det för att ingen säljer det, och när det väl blivit populärt kan man inte köpa det för att det är slutsålt överallt. Oh well, jag överlever nog ;)

Lite kalorier skulle inte sitta fel just nu, så jag ska gå och stoppa in en pizza i ugnen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0