Hey Vain!

Jag smet in till stan igen efter seminariet. Jag strosade runt, kollade på smycken inne på Glitter länge och väl men hittade inget jag verkligen kände för. Så vad gjorde jag? Jo, jag köpte ett nagellack istället. Jag resonerade som så, att investerar jag i en utav världens högst ansedda gröna ögonskuggor (true story) får jag minsann matcha den med ett underbart vackert grönt nagellack. O ja, logiken flödar! Jag är väldigt idérik när det kommer till shoppingursäkter, inte sant?

 

Efter det fick Yta snällt gå åt sidan och släppa förbi Djup. Jag satte mig nämligen inne på Espresso House och pluggade. Just det - jag pluggade tidigare än i sista minuten. Det händer minsann inte ofta! What can I say? I'm a last minute kind of girl... Såhär ligger det till. Jag ska lämna in ett PM inom tio dagar, och detta PM ska innehålla mina tankar kring presentationen jag nyss höll. Och jag ska försöka få det avklarat innan det blir på tok för sent, det vore skönt som omväxling ;)

 


Färgen heter 'Glow Up Already!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0