Mina nya älsklingar

Jag har dessvärre dragit på mig en rejäl fökylning och gör därför nästintill ingenting med min tid. Men idag lämnade jag faktiskt huset en liten stund och gick tvärs över gatan, till Ryd Centrum, för att hämta ett paket på posten. Paketet innehåll fyra underbara sjalar, två till mig och två till mamma. De på bilderna nedan är mina, och de är så fina att jag håller på att smälla av! I love them...



 

Vi har letat efter sådana i något års tid nu, men det var först förra veckan som jag hittade några. Nu kommer de säkert ploppa upp i var och varannan butik bara för det... Det vore ju alltför trevligt om man fick vara (någorlunda) ensam om något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0