Quick recap

So... julen kom och gick, och likaså gjorde nyår. Och eftersom jag inte har något bättre för mig tänkte jag att jag kunde slänga in några bilder här på bloggen.

1. Jag firade för en gångs skull jul iklädd en väldigt julig klänning
2. Jag försökte sprida julglädje. (Oklart om bror min tog till sig budskapet...)

Hasse ser måttligt road ut, men hade faktiskt väldigt roligt bland alla julklappar :)

Och så kom nyårsafton. Varken kameran eller John ville samarbeta med mig, men några bilder fick vi ändå till:


Jag och min fullt normale man, haha!

Förra året var jag och John hemma hos hans föräldrar i Vetlanda på nyårsafton, så i år firade vi hos mina föräldrar i Vaggeryd. Vi åt gott, såg Inception och kollade på fyrverkerier. Det var en riktigt mysig kväll ♥

2010 var inte min cup of tea, om man säger så, så jag har bestämt mig för att försöka göra 2011 till ett betydligt bättre år! Jag återkommer om ett år med resultatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0