Dagen blev bättre...

Vilken härlig dag det här blev! Jag kom in till stan vid fyratiden, och så gick jag runt i butiker i ett par timmar. Jag hittade flera presenter till John, fyra stycken närmare bestämt, som jag är jättenöjd med. Hoppas verkligen han kommer att gilla dem! Slagit in dem har jag också gjort, och jag kan säga som så att jag felbedömde snörmängden en aning. Två paket fick jättemycket krull och de andra två blev näsintill kala, haha! Det syns verkligen att det började bra och slutade mindre bra...

Jag fick också ett par presenter. Jag har varit sugen på en ren och fräsch vardagsdoft ett tag nu, så idag slog jag till och köpte Dreams Unlimited från The Body Shop. Sprang även in på Stadium och köpte en yogamatta som jag snarare tänkt använda till situps och sånt än till yoga. Sportbutiker är de tråkigaste jag vet, efter teknikbutiker that is, så jag stannade inte många sekunder därinne. Men: hur fin är inte den där yogamattan? För att vara en yogamatta alltså. Finare färg hade jag nog inte kunnat hitta :)



Kommentarer
Postat av: Mulvis

Finaste färgen på nästan vad som helst, eller hur?

2011-01-21 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0