Vän av ordning

Sådär ja, nu är jag tillbaka igen. Det här har varit en sådan dag då allt bara flytit på - det är så himla skönt med sådana dagar! De inträffar inte så ofta i mitt liv... Jag tänkte skriva mer om dagen lite senare, men först tänkte jag berätta hur min helg såg ut.

På fredagsmorgonen sjöng jag för John och gav honom födelsedagspresenterna jag nämnde i förra inlägget. Såhär såg de ut... ni kan gissa vilka två jag slog in först va? Haha!


Han fick bland annat David Batras bok Vän av ordning, och den sträckläste jag samma dag.

På lördagen, efter att John hade varit i skolan och skrev sin tenta, åkte vi till stan och åt födelsedagsmiddag på Ghingis, samt köpte med oss lite dricka inför kvällens fest. Eller fest och fest, det var väl snarare en gathering, men några utav hans vänner kom hit i alla fall, och så åt vi både tårta och pizza - inte dumt alls!

I söndags tog vi det bara lugnt här hemma. Det enda jag minns från den dagen är att vi såg de två sista filmerna i Stieg Larsson-trilogin, dvs Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes. Jag hade gärna sett fler filmer om Lisbeth Salander och co., men det lär väl bli lite knepigt...

Igår satt jag mest och tjurade för att jag hade så ont i nacken. Nackont är ett fördärv. Men nu har det som tur är lugnat ner sig lite, så ikväll tänkte jag testa mina nya träningsgrejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0