Slapplördag II

Det blev filmkväll med John, Kristian och Christer ikväll. Vi hann med både 127 Hours och You Kill me. Båda filmerna var, oväntat nog, riktigt bra. Ja, alltså inte Forrest-Gump-eller-Trainspotting-bra, men definitivt sevärda.

Nu tänkte jag sätta mig i sängen och läsa något läsvärt. Jag har fortfarande inte läst ut The Long Hard Road Out of Hell, vilket är sanslöst med tanke på hur bra jag tycker den är! Jag bryr mig förresten inte alls om ifall den är sanningsenlig eller inte. Jag läser den snarare för att jag hade hört att den är bra än för att det är Marilyn Mansons självbiografi, och i underhållningssyfte är den briljant. Men läser man den för att få reda på sanningen om Marilyn Manson tror jag den bör tas med en nypa salt. Fast vem vet? People are often weirder than you'd like to think...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0