Flitig

Nu sitter jag hemma i Linköping igen, i vår lilla och numera väldigt rena lägenhet. Idag har jag storstädat. Jag har plockat i ordning, dammat, dammsugit och torkat golven. Jag tömde till och med bokhyllan på böcker och torkade av den med. Och ja, jag känner mig rätt stolt! Som pricken över i tände jag en massa doftljus, så nu doftar hela lägenheten ros...

Förresten tog jag några bilder idag. Syftet med den första är väl mest att bevisa att jag fortfarande lever, och de andra två är resultatet av ett par minuters väntan - något måste man ju göra med sin tid ;)

Jag var alltså och fikade på Coffeehouse by George medan jag väntade på bussen som skulle ta mig tillbaka till Linköping. Mamma kom och gjorde mig sällskap, vilket var extra trevligt eftersom vi inte trodde att det skulle hinnas med idag. Vi tänkte förresten gå till Graffiti för en gångs skull, men tror ni inte de hade slagit igen? Jodå, första gången jag ska dit så har de lagt ned verksamheten. Vilken timing man har...


Mamma kom och satte sig på den där tomma stolen stax efter att jag tog bilden, jag lovar!

Min matchningsmani känner inga gränser... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0