Här jobbar vi på julstämningen

Vi köpte doftljus på IKEA, spån och sand till gerbilerna på en djuraffär, och diverse matvaror på Ica Maxi. Det är så jävla skönt att ha tillgång till bil, och slippa släpa 60-liters påsar med spån på bussen hem till Ryd. Vi tittade även in på Ikano-huset, och där köpte jag en mössa på JCs killavdelning, av alla ställen. Jag försökte hitta någon jag tyckte om på butikernas tjejavdelningar, men jag har nog för mycket testosteron i kroppen för att vilja ha en rosa med en blomma på sidan eller med en boll mitt på hjässan... Så det fick bli den här (den syns inte superbra, men där är den i alla fall):

 

(Jag tycker inte om mössor över huvud taget, men jag tycker ännu mindre om att frysa...)

 

Som tur är hittade vi glögg också, och köpte inte bara en sort utan fyra! Nästan så vi kan bjuda in till glöggprovning ;)

 

Man måste älska vårt övertydliga glöggset, haha!


Kommentarer
Postat av: Mulvis

Fin mössa!

2010-11-04 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0