Snart dags för första tentan

Yes, idag ska jag skriva min första tenta här i Linköping. Det känns lite tryggt att redan ha skrivit ett antal universitetstentor, men hade det inte varit för medicinen hade jag säkert varit lite nervös ändå; nu när jag äter betablockerare verkar det nästan fysiskt omöjligt att känna av nervositet... jag har svårt att bedöma om det känns bra eller dåligt, men annorlunda känns det utan tvekan.

 

Nu ska jag plugga i en halvtimma till, och sedan blir det att traska bort till universitetet. Jag har aldrig varit i byggnaden förut, men jag vet att den ligger långt bort och vill inte riskera att inte hinna dit, så det är nog bäst att jag går strax efter sju :)

 

Önska mig lycka till, peeps!

 

Just nu, i ett mörkt sovrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0