Snälla tur, stanna ett tag!

Den här har varit en mycket bra dag, kan jag lova. Jag hade inga direkta förväntningar på den eftersom det enda jag visste att jag skulle göra var att gå på föreläsning kl 13-15. Det var först efter föreläsningen det roliga började. Först och främst fick jag reda på att Lush-paketet jag väntat på i över två veckor äntligen hade kommit (John berättade att avin kommit med posten när jag ringde honom efter föreläsningen). Dessutom hade jag fått sms om att mitt bokus-paket fanns att hämta på Preem, så samtliga paket jag väntat på kom alltså idag, vilket är extra passande med tanke på att jag åker hem till Vaggeryd imorgon och därför inte kommer ha möjlighet att hämta paket de närmaste dagarna.

 

Men, bokus-paketet kunde hämtas först efter kl 17, så jag åkte in till stan för att fördriva lite tid. Jag gick runt i butiker en stund, utan att vara på jakt efter något speciellt, och lyckades fynda rejält! Jag hittade äntligen Isadoras Graffiti-lack i svart, som jag letat efter sedan det kom ut. Och inne på Kicks hade de utförsäljning på alla Nivea Beauté-produkter, så där köpte jag en jättefin lila ögonskugga (bilden gör den inte rättvisa), ett ljusrosa nagellack och en olivgrön kajalpenna hur billigt som helst. Jag hittade även ett grönt Mavala-lack, som visst ser grått ut på bilden... Jag är så nöjd!

 

Jag köpte ett par hantlar också, som väger ett kilo styck och som jag tänker träna med här hemma. Och, som ni ser på bilden där nere, så var det den gröna lagboken samt Lissabonfördraget som låg i bokus-paketet.

 

Inte nog med att jag köpt och fått en massa roliga saker idag, allt annat har också flytit på. Jag har t.ex. kommit precis i tid till alla tre bussar jag åkt med idag. Det är helt enkelt kul när saker, små som stora, går som de ska. Jag ska hålla tummarna tills de vitnar för att turen ska stanna kvar ett tag till ;)





Kommentarer
Postat av: Mulvis

Allt är så fint - det blir kul att se in real life!

2011-01-25 @ 21:59:18
Postat av: sanna

Jag har alltod velat ha en sån kräm till kroppen, vart hittar man dom :)

2011-01-26 @ 20:35:41
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0