Två veckor kvar

Nu är det inte länge kvar - om två veckor flyttar jag och John in i vår nya lägenhet! Det ska bli så skönt! Det är en tvåa i Ryd, och kommer förhoppningsvis passa oss alldeles perfekt. Jag har aldrig varit i just den lägenheten, men jag har varit i hus som är nästintill identiska, så där väntar nog inga större överraskningar.

Efter att ha trängts i ett litet rum i Liverpool i ett års tid, och delat både kök och badrum med andra, känns de flesta svenska bostäder som palats, haha! Jag är så glad över att slippa dela badrum med andra att jag säkert kommer kunna ignorera både små och stora skavanker, om sådana skulle finnas. Det blir bra, det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0