Ännu en måndag

Idag är jag, konstigt nog, på bra humör. Dagen började uselt... jag råkade slå i min högra tumme så att nageln lossnade lite från nagelbädden (visserligen bara pyttelite, men det gör ont som fan i vilket fall). Så mina vanliga morgonrutiner tog lite längre tid än vanligt att utföra, vilket resulterade i att jag blev lite sen till mitt gruppmöte. Men det var ingen fara, en annan person i gruppen var betydligt senare än så... efter nästan tre timmars väntan på denne tröttnade jag och gick hem. Vi fick alltså inget gjort idag, och det var ju lite synd. Jag lovade dock att jag skulle försöka fixa en försörjningsbalans tills imorgon, så vi har något att börja med då.

 

John är på fortfarande på jobbet. Han jobbar extra på OnOffs lager och idag är han där mellan 07-18, så det är bara jag och gerbilerna här. Adolf har blivit en mästare på att smita; igår smet han in under kylskåpet, den lille rackarn. Vi måste helt enkelt fixa ett bättre lock till buren.

 

Det kom rolig post idag också (jag kommer säkert inte kunna låta bli att visa den sen), men först ska jag ställa mig vid spisen och laga lite mat tänkte jag. Eller ja, om en stund ska jag göra det. Jag tänkte se till att ha maten klar tills John kommer hem :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0