Kill me now

Och så kom den naturliga följden på en bra dag: en sämre dag. Usch, jag vill bara krypa ned under täcket och försvinna. Jag känner mig omotiverad, missförstådd och trött. Och jag har inte den minsta lust att sätta mig och fortsätta med min del av grupparbetet, men är väl så illa tvungen att göra det om en stund ändå.

 

Det enda positiva med en sån här kass dag är att jag vet att något bättre är på väg. Min teori om att allting måste hamna på +/-0 förr eller senare säger mig att chanserna är goda att morgondagen blir bättre. Värre är det när allting flytit på bra lite väl länge... då kan man vara säker på att oturen snart slår till. Haha, optimismen flödar verkligen idag! ;)

 

I full mysmundering


Kommentarer
Postat av: Mulvis

Efter regn kommer solsken!

(...ja, jag kunde bara inte låta bli att slänga iväg en sån obehaglig plattityd...)

2010-11-17 @ 08:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0