Ny dag, nya grejer...

Den här dagen har gått från kass till fantastisk. Goda nyheter, rolig post, och lite shopping på det! Jag och John och Christer tog bilen ut till Tornby, köpte dricka för kvällen, åt korv på IKEA och handlande taco-grejer på Willys. Och så smet jag in på Kappahl och bytte en värdecheck mot ringen nedan. Värdechecken på 50 kronor fick jag med posten idag, och ringen kostade bara 49.50, så jag behövde alltså inte betala för den alls. Mycket bra!

 


Igår kom kläderna jag beställde från boohoo.com, och idag kom det jag och mamma beställde från Lush, så det var snabba leveranser från båda ställena den här gången. Jag köpte en till Snowcake- och en Porridge-tvål, en Smitten- och en Handy Gurugu-handkräm, en Ginger Lotion-hudkräm och en Vanillary-parfym. Allt doftar så himla gott... jag är hur nöjd som helst!

 

Ikväll kommer Christer och Kristian hit. Det ska lagas och ätas tacos i mängder, och sedan blir det väl en del öldrickande för killarna. Själv håller jag mig till cider och Tequila Rose, det är mer min melodi...

 

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Mulvis

Finfin ring - jag vill också ha!

åh härliga tvålar å sånt...längtar tills jag får tag i mina grejer...

2010-11-05 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0