Måndag igen

Hej igen, peeps!

Är det inte typiskt, att när jag har tid har jag inget att skriva, men nu när jag inte har någon tid alls har jag massa jag skulle vilja dela med mig av...

 

I förra inlägget skrev jag till exempel att jag ville visa alla fina Lush-grejer jag hade köpt, och nu har det gått en vecka, och jag har fortfarande inte hunnit. Eller, rättare sagt, jag hann inte i veckan, och nu vill jag inte längre. De små söta serumkakorna och den från början kronformade body butter-kakan är inte så fina längre efter en veckas användning... fan också. Men det är good shit, det ska ni veta ;)

 

I fredags var jag förresten och lunchade med en tjej i klassen, Alexandra. Vi åt varsin stooor pastasallad på Fräcka Frökens Frestelser. Riktigt gott och väldigt trevligt var det, och när vi gör om det ska jag se till att ta lite bilder. Det vore nåt va? Haha!

 

Nu ska jag ta mitt pick och pack och hoppa på cykeln. Jag ska möta gruppen om en halvtimme och förbereda den muntliga presentationen av vårt arbete. Klockan ett är det dags att hålla presentationen, så håll tummarna för mig, snälla ni.

 

Vi hörs sen! :)

 


Visst ser det ut som att de leker att de är i ett fort eller något?
En dricker och de andra håller vakt... ♥

Kommentarer
Postat av: Mulvis

Pojkarna är söta!

2010-10-22 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0