Plugg @ Espresso House

Jag har knappt haft någon tid alls att sitta vid datorn de senaste dagarna. I fredags hade vi en liten inflyttningsfest här i lägenheten. Eller, liten och liten, 13 pers i en tvåa är ganska mycket folk. Jag fixade hiskeligt söta jellyshots till hela gänget, och så turades vi om att välja musik. Det blev en mycket lyckad kväll!

Igår tog jag mig in till stan för en fika med the lovely Sabina. Det blev kaffe och paj på Berget, och när de stängde gick vi vidare hem till Sabinas fina lägenhet. Jag kan ju säga som så, att området hon bor i är betydligt finare än Ryd... fast det är ju å andra sidan de allra flesta områden ;)

Nu ska jag skynda mig till bussen. Jag tänkte sätta mig inne på Espresso House och läsa lite i Hundra år av svensk politik. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0