Tillbaka i Vaggeryd

Presentationen gick hur bra som helst, och seminarieledaren hade bara en enda negativ synpunkt på vårt 23 sidor långa arbete, så jag känner mig minst sagt lättad nu! Efter seminariet cyklade jag hem till Ryd, packade väskan, slängde i mig lite mat, och sedan satte jag mig på bussen till resecentrum. En och en halv timme senare steg jag ur en annan buss i Jönköping.

Det blev ett besök på Ica Maxi med mamma innan vi åkte hem till byn, och jag kom på hur skönt det är att ha tillgång till bil när man ska handla mat. Jag har visserligen inte körkort, så det skulle inte spela någon större roll om jag själv hade tillgång till bil, men hade John haft en bil så skulle vi kunna åka och storhandla vi också... Nu får vi istället gå bort till Hemköp och släpa våra tunga matkassar hela vägen hem. Okej, Hemköp ligger typ två minuter bort, men ändå ;)

Nu har både mamma och pappa och katterna gått och lagt sig, så jag sitter ensam uppe i väntan på att lillebror ska komma hem. Den lille lurken fyller 18 i dagarna, så jag har med mig en liten överraskning åt honom. Blir han inte glad så slår jag honom, för jag har släpat med mig paketet ända från Stockholm...

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Mulvis

Åh, det var gott att ha dig här några dagar!

Åh, vi hade en riktigt fin tjejkväll också - det kommer jag leva länge på!

2010-10-22 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0