19 months and still going strong

Vi firade månadsdagen med en tur på stan. Det blev en fika på Gyllen och lite shopping. Innan vi fikade gick vi in på Pressbyrån för att köpa varsin tidning, och då slog ögonmigränen till igen! Ena sekunden mådde jag bra, och nästa kändes det som om huvudet skulle falla isär. Som tur var hade jag migränmedicin med mig i väskan, så jag återhämtade mig rätt snabbt.

 

Jag tittade in på Lush och köpte en hudlotion, och sedan gick vi på mössjakt. Jag hittade en slouchy svart modell inne på Carlings, men John har inte lika lätt att hitta mössa - det är inte många som rymmer hans hår, haha! Det börjar bli riktigt kallt här i Linköping och jag tänkte för en gångs skull välja komfort framför frisyr, så kommer inte värmen tillbaka snart åker mössan på redan i veckan ;)

 

Idag på Gyllen


Kommentarer
Postat av: JENNY

Jo, du har nog rätt :)

Trivs ju faktiskt bäst i blondt :)

2010-09-22 @ 06:53:42
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0