Äntligen är tentan avklarad!

Jag tror att tentan gick bra - det kändes som att jag visste vad jag skulle svara, men frågan är om jag visste hur jag skulle svara. Det är alltid svårt att veta vad en ny föreläsare föredrar i svarsväg, tycker jag. Dessutom har det gjort mig lite nervös att anvisningarna på själva provpappret inte stämde överens med anvisningarna i kursinformationen vi fått tidigare. I kursinformationen fanns sidbegränsningar angivna för svaren på båda frågorna, men på provpappret fanns bara sådant för svaret på andra frågan. Det stod ingenting alls om hur många sidor man fick använda för att svara på första frågan, så jag valde att inte begränsa mig. Hoppas jag slipper straffas för det!

 

Livet känns alltid härligt efter att man skrivit en tenta, och idag är inget undantag. Hela eftermiddagen har det känts som att jag har all tid i världen att göra precis vad jag vill! Dock var det jag ville göra att tvätta fyra maskiner tvätt, handla mat, laga mat, byta sängkläder, och ta en powernap. Jag säger ju det: mitt liv är sex, drugs and rock'n'roll! Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0