Jag och The Communist Manifesto

Idag är det pluggdag som gäller. Det borde det i och för sig varit länge nu, men det har ju trots allt dykt upp en del hinder på min väg. Tentan är först på onsdag, så än är det nog ingen fara vad gäller tid, men det kan snabbt ändras om jag skjuter upp det mer...

 

Idag ska jag läsa ut Det Kommunistiska Manifestet. Vi har den svenska versionen på litteraturlistan i Politisk Teori, men den var slutsåld på både Adlibris och Bokus så jag köpte den engelska istället. Det ångrar jag heller inte en sekund att jag gjorde... det är få böcker jag skulle välja att läsa på svenska om valet stod mellan det och engelska.

 

Nu ska jag hälla upp kaffe och ta mig en mazarin! Om en stund ska jag slänga upp fler bilder på vad pälsbollarna haft för sig. Nyhetens behag lägger sig nog inte än på ett tag ;)

 


"You are my Everest..."


Kommentarer
Postat av: Mulvis

Du är vacker som alltid!

Så är det väl nya klänningen oxå, den ser fin ut den med!

2010-09-26 @ 14:38:28
Postat av: rebecca

Fin header du har! ser ut att vara från london :)

2010-09-26 @ 14:45:29
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0