Nytt från Lush

Efter att ha pluggat 24/7 de sista dagarna och därför lyckats göra en strålande insats på dagens seminarium unnade jag mig en tur till stan och lite shopping. En halsduk från Monki, ett rouge från H&M, två schampokakor och ett balsam från Lush fick följa med hem. Duschgelén på bilden nedan köpte jag förra veckan, och den blev jag jätteimponerad av; den är så dryg att den kommer räcka hur länge som helst, och dessutom doftar den härligt av jasmin.

 

En schampokaka ska tydligen räcka lika länge som tre normalstora flaskor vanligt schampo, så trots att de är ganska dyra tror jag att jag kommer spara pengar i längden på att välja kakan framför flytande schampo. Och sparar jag inte pengar så kommer det i alla fall bli mycket roligare för mig att duscha - jag älskar roliga skönhetsprodukter!

 

Flying Fox duschgelé och Veganese balsam

I burken ligger schampokakan Seanic, och bredvid ligger Squeaky Green


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0