Nytt från e.l.f.

Idag gör jag mitt bästa för att få saker gjorda; jag har redan tvättat två maskiner kläder, hämtat ett paket på posten och handlat mat. Och nu ska jag alldeles strax slänga ihop en soppa till lunch innan jag sätter igång med pluggandet.

Jag känner mig om möjligt ännu mindre stressad inför tentan nu, eftersom jag nyligen lagt märke till att man ska välja att antingen svara på en fråga om Platons Staten eller Hobbes Leviathan - man behöver alltså inte ha koll på båda verken. Skönt!

Innan jag ställer mig vid spisen tänkte jag bara visa er vad som låg i paketet jag fick idag:

Nagellack i färgerna Smoky Brown, Dark Navy, Purple Pleaser, Cranberry och Mango Madness

Primer, läppenna och nagelfil

De är, som ni ser, från e.l.f. - ett oerhört prisvärt och roligt sminkmärke som både jag och mamma fallit för. Sakerna skickas från England, men frakten är inte dyrare än från svenska webshops. Däremot är produkterna väldigt mycket billigare än de allra flesta andra skönhetsprodukter jag sett (ett nagellack t.ex. kostar endast 18.30 kr för en flaska på 10 ml). Sidan hittar ni här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0