2 månader senare...

Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev, och det mesta har varit positivt. Just nu mår jag bättre än jag gjort på väldigt länge, så nu tänkte jag göra ett försök att börja blogga igen.

I natt kom jag hem till Sverige igen efter en underbar vecka i Liverpool. Jag åkte dit med mamma, pappa och lillebror, och snacka om att det blev en lyckad resa! Jag fick inte bara shoppa en massa och äta god mat, utan fick även träffa två kompisar som jag inte sett på drygt tio månader, dvs Ryan och Duncan.

Jag har saknat Ryan och hans humor; vi är verkligen av samma skrot och korn, han och jag. Jag hoppas att han och hans flickvän Aimee ska kunna komma och hälsa på mig och John i sommar - det skulle vara hur kul som helst! Dock ska de flytta till Kina i höst, så jag förstår om alla deras pengar går till det projektet...

För en stund sedan var vi hos Johns bror Ola och hans flickvän Sara och åt middag, kollade på teve och pratade. Sara hade lagat en riktigt god kycklingtacotårta som jag åt mig proppmätt på och till efterrätt bjöds det på kladdkaka. Vi hade jättetrevligt! Det lär bli fler såna kvällar, speciellt med tanke på att vi nästintill bor grannar nu.

När vi kom hem från Ola och Sara kom Kristian hit och så började vi kolla på Gökboet. Killarna kollar fortfarande, men själv har jag lite för mycket energi för att sitta stilla och koncentrera mig på handlingen. Jag tänkte istället ta tag i berget av kläder, smycken och skönhetsprodukter som ligger på sängen och väntar på att bli placerade någonstans. Jag köpte så mycket kul i Liverpool att jag knappt vet vad jag ska börja, haha!

Jag tog knappt några kort alls i Liverpool, vilket är lite synd... annars hade jag givetvis lagt upp dem här. Dock kommer jag nog inte kunna låta bli att ta lite bilder på sakerna jag köpte. Som ni säkert har märkt så älskar jag ju att dokumentera mina fynd ;)

Just nu

Kommentarer
Postat av: Mulvis

Välkommen tillbaka min sköna!

2011-04-18 @ 07:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0