Slappsöndag

Det här har varit en riktigt slapp dag. Jag tror vi steg upp ungefär vid två, men jag tror inte jag kollade på klockan. Sent var det i alla fall! Jag satte mig framför datorn och åt frukost samtidigt som jag försökte läsa alla blogginlägg jag missat under tiden jag varit borta. Jag såg även att några utav mina favoriter på youtube hade lagt upp nya skönhetsvideos, så det var en trevlig start på dagen.

Sedan gjorde jag mig i ordning, gick till Hemköp och handlade mat, och sedan köpte jag med mig mat från Kina Thai som jag och John delade på till middag. Portionerna där är verkligen massiva - en portion räcker för att både jag och John ska bli proppmätta, galet! Efter maten pratade jag i telefon med mamma en bra stund, och sedan somnade jag igen. Det är nog tröttheten efter resan som sitter i, skulle jag tro.

Nu sitter John, Kristian och Christer och ser på någon film med Arnold, men jag valde att avstå. Arnold Schwarzenegger är inte riktigt min cup of tea, så jag passade på att städa badrummet och tvätta mina sminkborstar istället. Det var på tiden att de där borstarna blev tvättade kan jag säga... jag vill inte ens tänka på hur mycket bakterier som lär växa i sådana där efter ett tag, haha!

Nu sitter jag och smuttar på min nya favoritdrink - amaretto och coca cola. Blandar man lite Disaronno med coca cola eller pepsi så smakar det exakt som coca cola cherry, vilket råkar vara min favoritcola. Man lär sig mycket på Liverpools pubar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0