Tolv minuter över midnatt

Jag vet inte vad som hände med den här dagen, men borta är den i alla fall och jag har inte gjort något vettigt alls med min tid. Mått illa har jag gjort, och det är ju knappast vettigt. Jag har verkligen inte haft någon aptit, men har ändå tvingat i mig lite havregrynsgröt, en halv portion makaroner, två mackor och några bitar Noblesse. Usch, man blir trött och hängig av att äta för lite, men det är inte lätt att äta när tanken på mat äcklar en och varje tugga växer i munnen. Jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon, för då ska jag åka hem till Vaggeryd, och när jag mellanlandar i Jönköping ska jag äta lunch med mamma. Och då jävlar ska maten gå ned, och gott ska den smaka också! Annars blir jag knäckt.

Apropå god mat så saknar jag redan Red Hot Buffet. Det är utan tvekan den coolaste restaurangen jag nånsin ätit på! Synd att det inte finns någon sådan typ av restaurang här i Linköping. Jag menar, över hundra rätter att välja på är pretty awesome, don't you think? Och lite extra awesomeness skulle inte direkt skada Linköping...

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0