Update

Det här har varit en sådan dag då jag faktiskt hunnit med en hel del nödvändiga saker. Trista saker kanske, men de behövde göras. Jag har varit på sista juridikföreläsningen, så nu återstår bara ett seminarium på måndag och tentan nästa fredag. Det ska bli så skönt att få vara ledig några dagar! Jag är medveten om att mitt schema är jätteslappt för det mesta, but I like it that way ;)

Efter föreläsningen promenerade jag hem i ilfart - man får ingen vidare lust att gå runt och strosa när det är så förbannat kallt. Väl hemma tvättade jag tre maskiner tvätt, åt lunch och sedan städade jag lägenheten medan John var på föreläsning. Nu tänkte jag koka en kopp te och se om det finns något ätbart här i lägenheten... Att gå och handla vore kanske en bra idé? Japp, det får nog bli en tripp till Hemköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0