En röd ros

Efter att jag skrev det förra inlägget blev det tyvärr inte mycket pluggande. Jag drack te och åt lunch i form av havregrynsgröt, och sedan blev jag akuttrött och somnade. Några timmar senare väckte John mig och sade att han skulle gå och köpa mat till oss (vi hade bestämt att vi skulle dela på en pizza), och när han kom tillbaka hade han inte bara med sig mat, utan en röd ros också. Hur gulligt var inte det? Jag blev minst sagt överraskad också... ♥

Kvällen har tillbringats i soffan framför ett par avsnitt av Vetenskapens Värld, och så har vi ätit jordgubbstårta. Det blev alltså lite firande trots allt. Imorgon ska vi försöka stiga upp tidigt, John och jag. Vi behöver plugga båda två, så det vore bra om vi orkade oss upp före tio för en gångs skull ;)

Godnatt!

Vi har ingen vas så det fick duga med ett glas...


Kommentarer
Postat av: Mulvis

Åh, så fint!

2011-02-17 @ 19:52:00
Postat av: K.

Ha! i have that glas too :P

2011-02-17 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0