Da presentation

Idag stod presentation på schemat. Jag mötte gruppen i ett grupprum klockan elva och så finslipade vi vår presentation lite grann innan det var dags att hålla den inför publik. Det märks att det var killarna som var ansvariga för PowerPoint:en - jag hade inte kunnat motstå att göra den färgglad och fin, hehe... plus att jag inte direkt är något proffs på att fatta mig kort. Stödord har jag aldrig lyckats med, det brukar snarare bli stödstycken.

 

Presentationen gick förresten bara bra. Juridikläraren är hur schysst som helst, så stämningen på seminariet var avslappnad och bra vilket ju är skönt när man är nybörjare i ämnet. Och så fick jag med mig minneskortet med inspelningen på hem. Det kändes inte speciellt farligt att bli filmad, men att se och höra sig själv inspelad är alltid lika skumt! Jag försökte maila filmen hem till mor och far, men den var för stor (ja, det kunde jag ha listat ut i förväg, men det gjorde jag inte), så jag får väl spara den tills vidare :)

 

Jag och två av mina gruppmedlemmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0