Flarnbagerskan

Idag var jag på juridikföreläsning mellan tio och tolv, och sedan dess har jag inte gjort mycket alls. Det här har varit en sådan där grå, trist dag, då de flesta saker känns rätt tuffa att ta sig an. Men mitt halvtaskiga humör blev bättre framåt kvällen, så jag gjorde rent och fint i köket och sedan slängde jag ihop ett gäng havreflarn. Och så åt jag fyra av dem så fort de hade svalnat. Jag har med andra ord försatt mig i sötchock och känner att jag måste få i mig något salt illa kvickt... Att man aldrig lär sig.

 

Nu blir det duschen nästa för min del. Godnatt på er!

 

Schysst flarn va?

Kommentarer
Postat av: Mulvis

Schysst flarn - och schysst nagellack!

2011-01-20 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0