Slapplördag

Jag är fortfarande sjuk, så jag tar det lugnt idag med. Riktigt lugnt. Jag steg upp vid två och John låg kvar i sängen ytterligare en timme... snacka om att vara slöa!

Jag har, som vanligt, suttit och kollat på en massa skönhetsvideos på youtube. Jag har nyss börjat utforska det området, och det är helt galet hur mycket det finns att se. Främst är det allthatglitters21 och juicystar07 jag följer. Trenden verkar inte riktigt ha nått Sverige, men damn vad stora sådana makeup gurus är i USA! Tydligen ska systrarna jag följer, dvs Elle och Blair, få $250 för varje video där de enbart använder produkter av ett visst märke, alternativt $100 då de nämner en produkt samt länkar till företagets websida. Plus att de får hur mycket saker som helst skickade till sig alldeles gratis... den som ändå fick det...

 

Själv har jag lekt med smink från e.l.f., Mist Stockholm och Helena Rubinstein idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0