Tjejkväll

Vid halv fem tog jag bussen in till Jönköping för att träffa mamma. Jag hittade henne inne på Noa Noa, och sedan gick vi vidare till Accent, Lagerhaus och Indiska. Jag köpte en härligt gul väska för halva reapriset på Accent, och ett sött litet skrivblock och en klänning för halva reapriset på Indiska. Sedan tog vi bilen till A6, där vi sprang runt i fler butiker samt fikade på Espresso House. Jag fortsatte på dagens gula linje och inhandlade ett par gula knästrumpor på Flash, även de för halva reapriset. Jag älskar halva reapriset! Haha!

Något jag tycker ännu mer om är att få saker gratis, vilket jag gjorde på Lindex. Jag är medlem i Lindex kundklubb, och för ett tag sedan fick jag en värdecheck på 50 kr, som jag idag "köpte" två par strumpbyxor för. Jag längtar tills det blir lite varmare så jag kan ha strumpbyxor igen; de jag köpte idag blir jättefina i vår :)

När jag bodde hemma och pluggade i Jönköping brukade jag och mamma ofta gå och fika och shoppa på kvällarna, men nu när jag bor i Linköping blir det lite svårare. Som tur är så är det ju inte så långt hem nu för tiden - det var värre när jag bodde i Liverpool. Men ändå, jag saknar våra spontana tjejkvällar... ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Haft en bra dag? :D

2011-01-28 @ 18:47:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0